O anuncio de GADIS para a TVG representa un xeito positivo de vernos. Fainos ben falta a autoestima. Benvida sexa! Vivamos como galegos, que é un inmellorable xeito de vivir, e eu engadiría: sexamos e sintámonos orgullosos de ser galegos porque o noso país ten un patrimonio histórico, cultural e lingüístico que tamén é case inmellorable. Vivamos como galegos! Sexamos galegos!
1 comentario:
O vídeo é mui bom, por desgraça agocha partes feas:
1.O sotaque da locuçom nom é galego, ou si?, quem sabe já?
2.A lovança de "Bueno", leva muito de subliminal em sentido alargado:
- Aceitar que em galego todo vale?
- Pois bueno valerá.
Como já tenho idade, lembro quando em galego nom se dizia bueno, na minha terra o comodim era "vaia" ou "bô".
3. O sistema empresarial que está detrás de Gadis crê na Galiza?, a sua mensage é só propaganda. Digo-o pois conheço os mercados de produtos agrários galegos e sei como esta grande empresa os afunde traendo produtos mais baratos ou de pior qualidade. (Trabalha assi o empresariado catalam?).
4. Se Tojeiro, o seu grupo, se orgulhara de ser galego, teria rotulado em galego os seus locais, teria as nóminas dos seus trabalhadores em galego ...
5. Só é marqueting puro,ao mudar a conciência do país, aproveitam o tirom, tenhem sociólogos espabilados.
6. Se Gadis, Tojeiro, respeita-se o país teria feito a planta de Gas no porto exterior de Ferrol e nom dentro da ria. Conheço do que falo pois passei seis meses pelejando em ADEGA de Ferrol, e nom foi fazendo pancartas.
Isto cheira muito: Galego, Gadis, Tojeiro, Reganosa, Mugardos, BNG.
Si sejamos galegos, pero que nom mejem por nós dizindo que é "choiva, choiva, choiva".
Agradecido por compartir e poder-te ler.
Publicar un comentario